måndag 2 januari 2012

Date!

Hej alla bananer!
Nu har banankungen bjudit ut en fin kille på date eller vad man nu ska kalla det. Vi ska fika och lära känna varandra, han är en snäll och extremt söt (det är min uppfattning när jag pratat med honom, även min GayPappa har rekommenderat mig denna snubbe). Det är en fin början av året tycker jag och det känns bra, spännande och så får vi se vart det leder!

Inatt låg jag i min kompis lillasysters rosa säng med 1000 gosedjur och barbies.... rätt gölligt!
Det kändes lite som att jag fick uppleva hur det var att vara den lilla tjejen i ett äkta rosa tjej rum sóm jag aldrig fått upplevt förut! HAHA

Medens jag låg där i sängen, chattade och messade med min date så hittade jag detta videoklipp på youtube....
Böghumor, när den är som bäst!


Nej nu är jag sugen på att baka bullar!
Kanske blir det några med lite saffran i? =D
Det kanske inte ens blir några... Det märker vi!

XOXOXO, Löve ya guys! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar