onsdag 4 januari 2012

Filmmys!

Hej alla bananer!
Ni är ju alla säkert nyfikna med hur det gick på daten!?
Jag hade skittrevligt, verkligen alltså men det kändes inte riktigt klick. Vi känner inte varandra sådär skitbra direkt... Men jag skulle absolut tänka mig gå ut med honom igen, för han är riktigt trevlig och vi hade kul tsm, så jag kan nog tänka mig ge det en chans till... vänner är vi iaf och om det nu slutar så och inte blir nått mer så är jag glad för att jag har hittat en toppenkille i min egen ålder som är riktigt trevlig!

Filmmys blir det ikv, jag är trötter, väldigt trötter men jag är sugen på chips och dipp!!!
Så jag skrev till min gaypappa nyss och frågade om han hade en bra film. Och han har tydligen bara bra filmer, så det blir ju nice!
Kanske är filmen helt värdelös, då somnar jag nog som jag gjorde sist när jag såg på en film med honom. Blir jag då kvar inatt så blir jag det. Jag har alltid med mig en tandborste i jackan så jag kan sova vart jag vill, eller ja där jag får... haha!!!

Nä men idag så har jag ju inte bara varit på date, utan jag har köpt lite grejer för presentkort jag fick på Örebro city. Då köpte jag ett par as snygga jeans på Jack & Jones. Jag köpte även Disel handen, den som luktar så jävla gott!
Jag ska vara ärlig och säga, jag blir kåt på mig själv för jag luktar så gott... HAHA!!!
Jag har även käkat middag med min kompis Lana! <3

Nä nu kommer han snart och jag pallar inte byta om så jag ska sno ett par mjukisbyxor av han när jag kommer hem till han!

XOXOXO, Löve ya guys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar