torsdag 5 januari 2012

Trött, sen natt!

Hej alla bananer!
Jag är så trött så jag kan dö, men sova är inget att tala om... Jag ska vara uppe jävligt länge inatt pga juniorkronorna är i finalen kl 2 inatt mot Ryssland. Hur ska detta gååå??? Ingen aning.
Jag och pappa får väll försöka hålla oss vakna tsm!

Jag vill sova i någon timme men då kommer jag inte vakna, så pass känner jag mig själv. Jag får väll antagligen ringa någon kompis och fråga om vi ska ut och gå eller vad fan som helst.
Inatt somnade jag och Peter vid 8 och sov till halv fyra typ. Sen fixade han en chailatte till mig som frulle. Fyfan vad gott, tänk och få en sån varje morgon, i'm in heaven!

Heaven förresten, dom har öppet igen den 28 Januari. Fuck you sister, är du tvungen att fylla år då? Men du jag hoppas att du ska ut, annars får du inte bli ledsen om jag sticker!
Heaven iaf ska börja ha sina fester på Frimis övervåning. Jag tror det kommer bli ett jävla drag!
Fashion Pack, Örebros dragshowgrupp som dessutom är nominerade till årets drag på QX-Gaygala, kommer uppträda varje fest. Eller bara dragshowarna Thomas, Maggan och Jimmy. Ni är för jävla bra löve ya <3

Nä nu ska jag ringa ett samtal sen så ska jag ringa efter en kompis!
XOXOXO Löve ya guys! <3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar