söndag 1 januari 2012

Nytt år, total blonde!

GOTT NYTT ÅR ALLA BANANER!
Hoppas ni alla har haft ett skitbra nyårsfirande!
Det hade jag, även om det blev alldeles för mycket att dricka... Jag kommer ihåg allt iaf och det känns riktigt skönt, jag däckade inte förrens jag kom hem till min kompis, och då däckade jag i hennes säng!

Det gångna året är förbi och jag pallar inte blicka tillbaka på det gångna året och berätta för er vad som hände. Jag kom ut som Gay i våras och jag började blogga den 5e september som råkade bli samma dag som jag blev farbror. Det är allt jag är stolt och glad över att det hänt det gångna året, och jag har även hittat mig några fina vänner!

HEJDÅ 2011!
2012, börjar jag med att vara bakfull och ska blondera håret. Iaf göra slingor, sen får vi se hur det blir!
Men mer om det ikv!
För nu måste jag börja röra mig mot stan där jag ska möta upp min kompis som ska hjälpa mig med det!
TOTAL BLONDE!
(passande namn till en fin person med ett stort hjärta, jaa jag!)


XOXOXO, Löve ya guys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar