tisdag 3 januari 2012

Godnatt bananer!

Hej alla älskade bananer!
Jag kom precis hem från en riktigt trevlig kväll med Becca och lite andra personer!
Tack till er för den, det lär bli fler gånger!

Imorgon blir det en trevlig dag, eller iaf vad jag hoppas på....!
Den börjar med stan kl 11.30 då jag ska köpa jeansen på Jack & Jones, som dom satte på mig sist. Dom sitter jävligt bra och är riktigt snygga, iaf enligt mig!

Efter att jag hängt på stan ett tag så ska jag vidare och träffa en riktigt trevlig kille, jag ska på min första DATE!!!!
Vad fan gör man på en date? Jag har aldrig varit på en så det ska bli intressant... Det jag ser mest fram emot är att jag ska få lära känna denna fina kille ännu mer, sen får man ju se vart det leder.... <3

Efter den, ingen aning hur lång tid den tar eller nått så har jag ingen aning om vart jag ska ta vägen eller va jag ska göra... Det kan bara framtiden avgöra, eller hur man nu säger!

Nä nu måste jag sova, klockan ringer kl 10.15, nååågra znooze på det och sen är det att fixa sig som gäller!
Som sagt, kl 11.30 så ska jag stå på stan!

XOXOXO, sleep well, löve ya guys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar