tisdag 3 januari 2012

Middag med Gaypappa!

Hej alla bananer!
Nu sitter jag framför tv:n och gäspar för jag är så trött, jag vaknade ju liksom kl 15 typ nångång... haha!
Tidigare idag så var jag med min "gaypappa" Peter och käkade middag på Wong, en jättemysig asiatisk restaurang. Vi skulle såklart testa käka med pinnar, om Peter är ett proffs så är jag en liten bebis, min mat går sönder och smulas ner samt att det ligger på hela bordet, när jag ska försöka käka med dom där jävla pinnarna! Usch jag med min ADD började känna att jag klarade inte av att försöka fixa detta idag så jag tog min gaffel och käkade istället! hehe =P
Jag fick även en present, 3par Calvin Klein kalsonger, hoppas dom passar på eftersom jag inte direkt har en jätteliten rumpa.... XXL här vettu! ;-)

Senare ikv om typ snart så ska jag dra hem till Becca och hämta min plånbok och senare blir det filmmys med henne och 2st vi firade nyår med. Jag kommer inte ihåg om dom kom till mig alla tre eller om vi träffade dom två på efterfesten... Ingen aning! HAHA

Men nu ska jag nog röra på mig till Becca!
XOXOXO, Löve ya guys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar