torsdag 29 december 2011

Sliten!

Hej alla bananer!
Jag är så jävla sliten så det finns inte, nu har jag varit ute varje dag denna vecka, och börjar känna mig sliten. Men varje gång musik kommer på och det är lite fart i den så börjar festkänslorna komma fram igen, jag är en jävel på att dansa och jag behöver inte ens ha alkohol för att komma igång som många andra. Jag är galen som jag är och det är ingen som kan ta ifrån mig det.
Jag är spontan och lycklig när jag är på humör. Annars kan man aldrig veta riktigt hur och vart man har mig. Det kan ju vara intressant det med, ett nytt paket varje dag.... eller vad fan man nu ska kalla det!

Nu idag så sov jag till 15.20 då min kompis ringde och väckte mig. Det blev inte en fettokväll igår, min "Gay pappa" ringde mig och sa att jag skulle komma, han betalade en taxi till mig och det blev ganska mycket drag män ändå inte för vi stod mest stilla... och pratade och hade trevligt som fan!
Det blev en riktigt sen kväll men vad gör det om 50år? Ingenting, ne precis! :D

Idag så har jag käkat massa chips och dipp. Kollat på ungdomsfilmen "Säg att du älskar mig". Den mpste bara ses. Jag blev så upprörd och jag var villig att kasta min mobil i min tv ett x antal gånger!
Men den är absolut värd att kolla på!

Nu ska jag fixa mig lite innan jag drar vidare till min underbara vän Rebecca.
Förresten så ska jag och min kompis börja gå med stavar!
Pinsamt, men vi får väll hålla oss i skogen eller nått för att inte synas haha!

Ha det bäst!
XOXOXO, Löve ya guys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar