onsdag 28 september 2011

18 år! :D


Hej alla söta människor! :D
Idag är jag glad, för jag är 18, då kan man gör exakt allt föruom att gå på systemet!!!
Dagen började med att familjen kom och sjung för mig, och så fick jag ett par jättefina kläder och lite annat... men framförallt min årliga frukost som består av Krämkaka och varm choklad! :D

Sen blev det iväg till praktiken där dagen var helt värdelös men fööör kul med Jennifer där vi rullade köttbullar, dansade, sjung och framförallt så skrattade vi! :D
Dagens lunch:

Ikväll så ska jag ut på krogen och göra stan orolig med min underbara vän Josefin, så jag kan ju redan nu passa på att varna och rekomendera er att stanna inne ikväll! haha :D
Men innan det så ska jag laga Oxfilé och lite göttigt till familjen och dricka lite! =)
Nu ska jag testa lite olika kläder så får ni rösta om vad jag ska ha på mig ikväll! :D
Ciao så länge! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar