tisdag 6 september 2011

Det blev inte alls som det var tänkt...


Hej och Godmorgon på er alla läsare!
Det blev inte alls som det var tänkt med att väckarklockan skulle ringa 9.40 och att jag skulle snooza 2ggr, för jag glömde att sätta igång min alarm klocka så nu vart ju hela denna dag förstörd. Eller bara det där med skolan...
Dagen kommer nog bli extremt bra ändå, för nu snart när jag har skrivit klart och duschat och fixat mig så ska jag träffa världens bästa vän Rebecca. Becca är just den personen som man behöver i sitt liv. Vi kan verkligen vara ärliga emot varandra och vi finns även där för varandra 24/7 om det så skulle vara någonting.
Vi kan skratta, gråta och leva varge sekund tillsammans.
Vi ska just till den här platsen som vi är på bilden. Hennes pappas restaurang, med den fina utsikten över Våghustorget, Örebro. Sen ska vi gå på stan lite tills klockan blir 5då hennes gitarrlektion börjar som jag ska följa med på. Efter gitarren så blir det hem förbi mig en sväng och gå ut med min mormors hund och hämta lite saker så jag kan sova hos henne.
Hemma hos henne sen blir det lite vattenpipa och kanske lite vin och cider men det får vi se...
Nu ringde min syster mig och talade om att min bror och hans tjej är på BB och föder just nu så hon tycker att vi ska till stan och köpa en liten snuttefilt ifrån oss två, så det kan vi ju göra undertiden Beccas buss kommer =)

Aja nu måste jag duscha en snabbis och fixa mig så vi kommer ivåg någon gång...
Vi hörs kära läsare!
Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar