fredag 23 september 2011

Taste!


Tjena tjenixen alla underbara läsare!
Först och främst vill jag tacka alla mina läsare på QX som har gjort det möjligt! Min blogg är den 6e mest lästa där! :D <3
PUSS
Taste, en av Örebros finaste restauranger!
Idag ska jag gå med mina underbara mentor Sten och hälsa på min praktikplats där jag ska vara i 3månader med start på måndag! Det känns faktist ganska bra, men nervöst och spännande.
Alla säger att dom som jobbar där är så himla trevliga, men kommer jag uppfatta samma sak? Kommer jag fungera bra ihop med köksmästaren? Kommer jag klara av att laga denna mat? Kommer gästerna gilla maten? Kommer personalen gilla mig?
Jaa det är många tankar som far igenom huvudet på mig...
Oj nu måste jag stiga upp ur sängen för att göra mig iordning, inge bra att komma försent till besöket (första intrycket), så nu måste jag göra mig iordning!
MWAH (puss på sydafrikanska) till er alla från mig! Och TACK så mycket igen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar