söndag 25 september 2011

Pojkvän?


Hej alla glada och ledsna!
Jag har nu varit singel i 3månader och börjar sakna värmen och någon att sova med!
Någon att dela allt man delar med sin kille, och framförallt känna mig älskad av någon!
Jag vill ha en kille som jag kan komma hem till och känna mig älskad av. Någon som finns där i alla lägen, någon som älskar mig för den jag är, någon som kan känna mig älskad... you name it!

Jag vill ha dig som gillar sport, gärna någon som sportar och någon som har humor! En i min egen ålder, en som är seriös och romantisk. Han ska ha sina åsikter och vara uppriktig när det gäller allt!
Jag vet att du finns där ute någonstans men var?
Det spelar inte så stor roll om han bor här i örebro eller om han bor i någon annan del av Sverige. För älskar man någon så klarar man av att ha ett distans förhållande, även fast det lär vara svårt!

Jag vet inte vad jag ska skriva eller varför jag skriver detta men men... jag saknar någon att älska och bli älskad av!
PUSS <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar