tisdag 6 september 2011

Nattfika med wienerbröd och vaniljte


Wienerbröd! Finns det någon som avgudar wienerbröd mer än mig? Nej jag tror knappast det. Jag klarar mig inte mer än en dag innan jag bara sitter och tänker på wienerbröd den där runda fina bakelsen med den härliga vaniljkrämen i mitten och glasyr lite varstans man får inte heller glömma dom små pärlsockren heller som är pricket över i. Konst i bakvärk säger jag bara, mumma! <3
Innan jag går och lägger mig nu så tänkte jag skriva lite om morgondagen.

Skolan börjar kl 11 så först har jag en riktigt härlig sovmorgon till 9.40 då väckarklockan ringer så jag kan snooza 2ggr innan jag stiger upp och går in i duschen för min vardagliga morgondusch. Sen brukar jag få det lite stressigt till skolan om jag ska hinna i tid. Men vad gör det om 30år? förmodligen absolut ingenting...
Iaf, sen i skolan så blir det att plugga vidare på mitt projekt arbete hela dan som jag tror kommer bli extremt bra, eller det känns som det stundtals, medens i andra tillfällen känns helt värdelöst och tråkigt.

Efter skolan så kan det hända exakt precis vad som hällst så det ska jag skriva om imorgon och jag ska även skriva om min tanke på sex och varför jag inte vill att folk ska skicka snuskiga sexförslag till mig på QX! =)

Ha det bäst! Godnatt Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar