fredag 16 september 2011

Intensiv Fredag!


Godmorgon världen och alla goa läsare!
Nu känner jag mig lite stressad men tänkte skriva lite om vad jag ska göra idag...
Först ska jag nu hoppa in i duschen för att göra iordning mig till för dagen som börjar med BUP mellan 11 och 12. Sedan ska jag till skolan kl 13 för att prata med min mentor om praktiken och lite så... Men mellan där ska jag hinna förbi banken och träffa Josse som har det riktigt jobbigt just nu! :/
Efter skolan så ska jag träffa henne igen och prata och hålla om henne min varma famn...
Efter det så ska jag förbi min moster och städa + tippa Stryktippset, Europatippset och kanske någon Lången... Det får vi se!
Aja, nu känner jag mig jättestressad så måste hoppa in i duschen och fixa mig!
Puss och kram så hörs vi lite senare! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar