måndag 12 september 2011

Helgen, himmelsk och helvetisk! (bilder)


Hej och godmorgon världen!
Nu ligger jag i min säng och mår relativt illa, precis som alla mornar när jag tar min medicin (jag har ADD)! Hur jag fick den medicinen och vad det var som hände innan jag äntligen fick hjälp för mitt handikapp ska jag berätta i ett annat inlägg, det kommer bli mentalt jobbigt för mig att skriva om det, men tro mig DET VILL NI INTE MISSA! 
Aja nu skulle jag ju skriva om helgen, den var himmelsk och helvetisk! Ni som läst mina andra inlägg har kanske förstått att jag inte mår sådär jättebra, rent ut sagt förjävligt! Jag förstår värkligen inte vad det är för fel! Jag kan inte sätta fingret på varför jag mår som jag gör!
Jag hatar att jag inte längre eller för stunden är den där glada, posetiva och framförallt den där personen som är frammåt och vill hitta på saker. Nej nu vet jag inte vart du finns...
Jag tänkte att i helgen så ska jag och min fina kompis Josefine, supaner oss. Så jag slipper tänka på
allt! Ett tipps alkohol är inte ett bra hjälpemedel för depression! Vi hade skitkul från början och jag hade egentligen roligt hela kvällen tills jag kom hem...!
Det som hände när jag kom hem tycker jag inte att vi ska gå in på för det vill jag inte att folk ska veta... Men ångesten och depressionen blev allt värre!
Först var det bara jag och Josse, men sedan kom hennes kille och hans kompis! Sköna typer, vad jag märkte....

 Oj nu måste jag stiga upp ut sängen och fixa mig innan jag drar till Världens bästa Becca och pluggar med Olivia!
Rebeccas hund fick valpar igår så det kanske slinker in en bild på en hundvalp som bara är några timmar gammal! Vem vet? ;)

Puss och hej alla fina läsare! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar