måndag 31 oktober 2011

Alla jävla piller!

Hej alla bananflugor!
Detta är alla mina piller.....
Jag äter Concerta för min ADD, kosttillskott för att concertan är ett gammalt bantningspreparat så jag har rasat i vikt... Man mår så illa och är inte sugen på mat och man svälter sig. När jag började med medicinen så vägde jag 72 kg och 2veckor senare vägde jag 59kg. Nu så är jag tjockare än vad jag brukar vara och ligger på gränsen till underviktig... Min vikt varierar mellan 62-68kg hela tiden vilket inte alls är bra för kroppen och mitt humör... Det är därför vi ska försöka med kosttillskott för att jag inte ska bli underviktig....
Det kan vara därför jag inte har så himla bra sömn. Men nu så har jag fått sömntabletter som jag åt första gången igår. Känslan med sömntabletter är väldigt skön! Jag har aldrig upplevt det någon gång i hela mitt liv... Att bli trött och kunna somna på en timme har aldrig hänt förr (om jag inte har varit onykter) och det är jag så himla glad för.
Jag har väldigt ont i huvudet väldigt ofta och det har nog haft väldigt stor betydelse eftersom jag inte fått någon sömn och knappt ingen mat. Då har jag knaprat i mig extra starka huvudvärkstabletter vilket inte är så bra...
Jag är laktosintolerant med dubbla anlag och det betyder att den kommer inte gå över med tiden utan bara bli värre och värre ju äldre jag blir... Det känns förjävligt egentligen, aldrig kunna äta choklad utan att få så sjukt ont i magen. Men det är ju tur att det finns piller för det med... Herregud, det finns piller för allt, tyvärr så finns det så många lika dana med olika priser och olika märken. Hur faaan ska man kunna veta vad man ska köpa när det finns 100 företag som gör samma sak...?
Aja det finns ju fördelar med att det finns piller för i stort sätt allt även om det finns så mycket!
Jag tycker att man kan tänka på att försöka hitta medicin åt sånt som inte finns istället för att försöka kopiera andra företags mediciner! Jag vet ju inte vad ni tycker men iaf så vet ni ju vad jag tycker! =)

Nä men nu måste jag dra och försöka hitta någon mat för jag måste vara duktig och försöka äta mat. Om jag bara skulle käka mina kost tillskott så skulle jag gå ner i vikt men för att jag blandar dom båda så ska det hålla min vikt....

XOXOXOXOXOXOXO, MWAH!
Puss och kram gula banan! =) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar