onsdag 26 oktober 2011

Bögfika på Espresso House!

Hej alla glada bananer! =)
Min dag har varit jättetrevlig!
Jag är för dålig för att jobba men för bra för att bara ligga hemma i sängen och bara tycka synd om sig själv... Så jag mötte min granne Jocke som jag bara har känt i snart 1dygn och Fredrik. Två riktigt trevliga filurer som jag ska festa med i helgen då det är Heaven (missa inte det all gayfolk 29/10, Prisma Classic, Örebro!) som kommer bli min debut! En riktig BÖGFEST med massa folk som är sig själva och hetro killar som ibland kan bli värre än bögar! HAHA
Aja tillbaka till fikan...
Vi satt på Espresso House i över 3timmar och prata om allt möjligt som bara bögar kan prata om! Det är jävligt nice att ha manliga bögvänner ändå, för jag anser mig själv som ganska manlig, men inte världens manligaste, ganska normal ändå! :D
AA men iaf så fick jag och Jocke varsitt naturligt medel av Fredrik som är blodförhöjande och cellerna kan ta upp mycket mer syre. Det luktar som en jävla brakskit... usch fyfan!!!
Men man ska iaf ta det där medlet 30min innan man tränar och alla vet ju vad blodförhöjande kan leda till!?
Jo till världens bonge.... Fyfan vad pinsamt!!! haha
Men det ska jag tästa någon gång när jag ska träna hemma och se så det inte blir alldeles för hårt där nere! Annars om det inte blir något problem så ska vi köra det på Heaven i helgen! haha
Dansa är ju också träning så då kommer jag väll ut där ifrån med världens magrutor!? (A)

Så alla ni som vill festa i helgen och få vara sig själva kom då till Heaven och kanske hitta ett ragg... Gå dit!!!!
Mig kommer ni nog hitta där nere i "The Basement" för att schlager är nog inte riktigt min grej men vem vet det kanske blir det efter lördag... haha!

Nu ska jag ringa min vän Olivia så får vi se om vi ska gå ut ikväll... För jag är så festsugen!!! :D
Oss kommer ni då hitta på Ivy och Strömpis! <3

Pusss och kram svenne banan och alla andra länders läsare! :D
MWAH <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar