måndag 17 oktober 2011

Älskar? Älskar inte?

Hej alla okända, klasskompisar och vänner!
Nu har jag ett dilemma... Hur vet man om man älskar någon? Hur känns det?
Jag vet att jag gillar dig (du vet vem du är) jag kan bara inte inse hur mycket jag tycker om dig när jag är med dig, men så fort du inte är med mig så saknar jag dig så sjukt mycket och ja du är det ända jag tänker på!
Det är så sjukt jobbig att inte kunna visa dig mina känslor när du inte är med mig, men så fort du är med mig så känns det som att jag är en känslolös idiot som bara tänker på mig själv! VARFÖR?
Tar jag dig för givet? Nej det tror jag inte eller iaf inte när du inte är med mig!
Den bästa tiden är med dig, men det ända som är så jävla irriterande att tiden går så helvete fort med dig! Eftersom vi inte kan träffas dag in och dag ut (för du bor i din jävla håla 1500kr bort) borde vi ta vara på den tiden när vi är med varandra i minsta lilla sekund!
Det kanske vi gör men helvete det här är så sjukt svårt och jobbigt! Jag gillar dig så otroligt mycket men hur och när vet jag om jag älskar dig?
HJÄLP!!!! <3


 PUSS <333

1 kommentar:

  1. Fan vad jag saknar dig!! <3 Tänker på dig hela hela tiden. Bara ett sms från dig kan göra så att hela min dag blir bra även om den annars är dålig <3 Önskar jag kunde vara med dig jämt, och vem vet, en dag kanske den drömmen slår in... <3 Vill inte låta avståndet hindra oss, det är långt men värt varenda sekund när jag väl är framme <3 Tänker på hur underbart vi hade det på gustavsvik, sjukt kul och när vi va på citygross, både första, andra, tredje och fjärde gången^^ <3 Eller som att gå ut med hunden, allt är så bra <3 Jag vet att jag kanske var lite överdriven sista kvällen och om du bara visste hur mycket jag ångrar det!!! <3 Puss, jag saknar dig Charlie!

    SvaraRadera