måndag 31 oktober 2011

FYLLEFAN I ÖREBRO!!!

Jävla miffon säger jag bara! 
Vad är det för fel på folket när dom går hem ifrån krogen???
Vem fan smäller fyverkerier på folk som går förbi? Och vem fan smäller fyverkerier när det inte är nyår?
Usch fyfan, nä nu är jag upprörd!
VEM FAN GÖR NÅTT SÅNT!?

Är Örebro den stad där folket är störda? Där tjejer måste vara rädda att gå hem ensamma för att det händer så himla mycket våldtäckter!?
Vad är det för fel på alla???

Usch fyfan, det ska bli riktigt skönt att komma bort från denna stad för att på Onsdag bär det nog av till Göteborg, min älskade stad. Där folk vet hur dom ska bete sig.... Jag vet själv att jag inte är den som vet hur man ska bete sig alltid men jag tror att Göteborg har mycket att lära mig!!! 

BLÄÄÄ FÖR ÖREBRO! 
PUSS FÖR GÖTEBORG!!!


Godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar