onsdag 19 oktober 2011

Intensiv vecka sätter sina spår!

Hej alla besökare!
Först och främst vill jag bara säga att jag är sjukt glad att denna bloggen har fått så många läsare! Förut hade jag bara runt 25 läsare per dag, men den här veckan har det blivit en markant ökning till ca 200läsare dagligen! Superkul! :D

Idag har jag haft en ganska tung och jobbig dag psykiskt, fråga mig inte varför men det har antagligen med att veckan har varit ganska jobbig hemma, mycket praktik, lite sömn och att jag har inte fått den tid jag behöver för mig själv, jag saknar även min fina Oliver!
Att få tid för sig själv är väldigt viktigt med denna diagnos som jag har, för att orka med den sociala delen, att alltid vara så hurtig och trevlig mot allt och alla! Tyvärr så lider dom som står mig närmast (min familj, mina vänner... ja dom som alltid finns där och bryr sig om en i ens omgivning) då jag inte orkar eller har kraften att vara så jävla trevlig och snäll hela tiden. Det är tråkigt att det ska behöva bli så, men både ikväll och imorgon får jag en hel dag för mig själv för att orka med resten av veckan!

Nu ska jag försöka sova lite, det kommer troligtvis inte att funka sådär jättebra med tanke på att min medicin inte har gått ur kroppen helt än, men jag ska göra ett försök!

Natti natt natt <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar