onsdag 19 oktober 2011

Avundsjuk på hundar!

Haha det här inlägget har jag velat skriva så jävla länge men det har liksom aldrig blivit så...
Jag kan säga såhär, ibland kan jag vara så himla avundsjuk på hundar!!!
När man går bredvid som mormors hund och man har ont i magen och bara behöver sätta sig på shuttan och trycka lite, så sätter hundjäveln sig ner och skiter! Hur jävla tokig tror du jag blir då? Jag måste ta upp det och kolla på, när man som mest bara vill göra samma sak! Det kan jag bli så himla sotis på så det finns inte!
Det kan låta stört men jag tror fan inte att jag är ensam om att bli avundsjuk på hundar som skiter när man är så nödig själv!
Vore det inte skönt och bara kunna sätta sig ner och trycka ut en rem madens någon annan går där med påsen och plockar upp det samtidigt som man bara hånskrattar åt personen(det tror jag hundar gör)!?

Aja men nu har jag iaf fått ut detta inlägget så nu vet ni alla att jag kan vara avundsjuk på hundar som skiter! haha

Puss och kram svenne banan! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar