tisdag 25 oktober 2011

Moulin Rouge!

Hej alla vänner och bananlådor!
Kul att så många har hittat hit! =) <3

Jag är fortfarande sjuk men inte så farligt längre så snart är det dax för praktik igen. Ska ringa dom imorgon så får vi se om jag börjar redan imorgon eller om jag kör igen på torsdag! =)
På fredag ska jag, mamma och pappa och träffa min läkare på BUP och så ska jag få sömntabletter så jag kan somna på kvällarna... Det spelar liksom ingen roll om jag sovit 2timmar en natt eller om jag har sovit 15 timmar jag somnar ändå någon gång runt 4 och 5.30, det börjar verkligen slita på kroppen... :/

Jag datade ju en kille som heter Oliver, vi pratade ut igår och kom fram till att det bästa var om vi bara var kompisar för vi har roligt med varandra men det klickade inte riktigt (för mig iaf)!
Men vi ska fortsätta ha kontakten och ses nån gång ibland... =)
Så nu är jag åter igen singel och sökande!!! ;-)

Jag har bestämt mig nu att när jag slutar skolan så ska jag flytta till Göteborg, den härliga staden med alla goa människor med deras härliga dialekt!
Det är någonting med dialekter som jag faller för, och göteborgares dialekter går liksom rakt in i hjärtat! Så skulle jag hitta en göteborgare någon gång som matchar mina kriterier så skulle jag nog aldrig säga nej till att gå på date med han!
Även en sak till är att jag har märkt att snygga killar som har lite problem med att säga R är supergulligt! =)

Nu har jag laddat ner Moulin Rouge, filmen som jag aldrig riktigt gav en chans men som är mina systrars favoritfilm! Jag kollade på lite klipp av filmen nu idag och jag bara smälter så varför skulle den kunna smälta mitt hjärta med? =)


Aja men nu så ska jag nog ta en riktigt värlig och varm dusch för jag fryser så och jag har ju ingen som värmer mig här just nu! :( :)

XOXOXOXOXO <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar