onsdag 5 oktober 2011

Bobbys tävling!

Bobby (vår snygga och härliga stjärnfrisör) har en tävling nu på sin sida!
Gå in och tävla, det gör jag (men gör inte det alla för jag vill vinna priserna som har med Bobby och göra)!
http://blogg.bobbysharstudio.se/vem-vill-vinna-makeover-hos-mig-eller-andra-harliga-priser/#Kommentarer



PÖSS! <3


Vinster!!!
Lycka till! Vinnarna dras om ca 1 vecka så håll koll på bloggen här och skynda att tävla!
Jag har här på mitt skrivbord en massa roliga presenter som jag vill lotta ut
1. EN MAKEOVER HOS MIG! KLIPP OCH FÄRG plus produkter och är du trevlig så bjuder jag på lunch/dejt kanske efter din fövandling heheheh Värde ca 5000kr
2. En klippning & färgning hos kollega värde 1990kr
3. Ansiktsbehandling hos Sanaa min terapeute eller hudkrämer från Nimue
4. Super god doft från Diesel Lovedose(nyaste).. Lhomme YSL..Victor&Rolf..
5. Valfria produkter från hyllan värde 500kr
6. Kitt med Bobbys styling produkter värde 500kr
7. Klippning hos kollega värde 490kr
8. Sverigen skönaste I LOVE BOBBY tshirt  “ovärderlig” :-) 
9. Bobbys hårstudio tröja 
10. En fika samt lunch med mig och även en Bobby puss  det lovar jag :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar