söndag 30 oktober 2011

Tuff helg!


Hej alla vänner och bananer!
Denna helg har varit riktigt fullsmockad med fest först i fredags och i lördags så nu är jag helt slut... därför blir det inte så långt inlägg idag!
I fredags så hade Alex (Rebeccas syster) fest hos henne för att hon hade fyllt år... Då var det förfest hos henne sedan utgång och sedan efterfest hos henne igen!

Igår så var det Heaven med Isabel och Joakim. Jag kan säga såhär, jag kommer inte ihåg så mycket och jag har aldrig varit så full i hela mitt liv!
Jag betalade absolut ingenting på hela kvällen så det var jävligt chill!

Ikväll så ska jag och Isabel kolla på Baksmällan 2, det ska bli kul och se om den är lika bra som den förra! =)

Aja nu kommer jag ju som sagt inte ihåg så mycket och jag är så trött i skallen så det kommer en ny uppdatering imorgon! =) pusshej gula bananer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar