söndag 16 oktober 2011

BAKIS!


Förlåt så himla mycket att jag inte har uppdaterat bloggen på sista tiden, men veckan har varit så himla hektisk med Oliver, vänner, festande och vilda brudar!

Igår så var jag och Oliver först på Josses inflyttningsfest och där fans en helt tråkig tjej som bara satt i hörnet och glodde på mig så jag skålade lite i luften med henne men det verkar hon ha tagit på helt fel sätt då hon kom fram till mig när jag stod och dansa, hon började dansa med mig och sedan så hånglade hon upp mig och jag blev i helt chock! Oliver blev ju såklart ledsen och besviken med all rätt!
Sedan så drog vi till krogen och där så hände det många märkliga och roliga grejer!

Först när vi kom dit så dansa Jag, Josse, Moa och Oliver nästen helt ensamma på dansgolvet eller rättare sagt helt ensamma...
Senare på kvällen så blev det ju mer och mer folk på dansgolvet och Moa började bli hungrig så letade lite och hittade in i köket, tyvärr så hittade vi ingen mat men vi hittade plastbestick som vi snodde och delade ut till massa med randomfolk, dom flesta tog det på ett bra sätt och lät dom gå till massa andra folk men det var en tjej som var helt störd!
Jag la en gaffel i hennes drink men då kastade hon gaffeln rakt i huvudet på mig!
Då bytte jag och Moa dansgolv och där träffa jag en brud som såg  precis ut som Sonja i Big Brother, vi började skåla mot varandra och sedan så kollade vi på varandra och dansade järnet medens vi kollade i varandras ögon men sen drog Moa bort mig så jag var tvungen att dra ifrån henne...
Senare på kvällen så försvann Moa och Josse ifrån mig och Oliver så vi sprang och leta efter dom, kom det fram en snubbe till mig och hängde en finfin klocka på min arm och ville absolut inte ha tillbaka den så nu ska jag lära mig "vanlig klocka"! :D
Bland det sista jag kommer ihåg från Frimis var ett en superfull tjej kom fram till mig och Oliver och frågade om vi kunde hjälpa henne att hitta hennes kompis och då frågade jag henne, hur ser hon ut då? Hon svarade "Jag vet inte, vill du dansa med mig!?" Då svarade jag "ja men visst absolut!"... Vi gick till dansgolvet och där snubblade vi och jag med en cider i handen åkte över hela henne! (haha)
Det första hon säger är-
 "fyfan vad pinsamt" och jag höll på att dö av skratt och vakten som stod precis bredvid skrattade han också!
Hon försökte byta låt till någon som hette "tillsammans" men DJ:n hade inte den blekaste aning om vad det var för låt och vi stod där minst i 5min. Till sist sa hon till mig att hon var tvungen att gå på shuttan och att jag skulle följa med, snäll som jag är så gjorde jag det!
När hon var klar med sitt så fick hon inte på sig sina byxor och ville att jag skulle sätta på henne och jag kan ju säga att det inte var dom lättaste byxorna... men men det gick ju efter ett tag, men det sjukaste var att hon pratade i telefon med sin kille samtidigt som jag försökte få på henne sina byxor (kändes lite stört).
efter att jag hade fått på byxorna så följde jag henne till utgången och då sa hon att jag skulle följa med henne till mc donalds och äta men det sa jag att jag inte kunde för jag hade varken mina kläder med mig och jag kan inte bara lämna mina vänner där inne helt ovetande och oroliga. "Jag hatar dig" sa hon då....(jävla subba)!

 När jag kom in igen till dansgolvet hade mina vänner såklart letat efter mig och var jätteoroliga för mig! <3
Vi alla var jävligt hungriga då så då fick jag leta reda på Moa som dansade med en skitsvettig syrian!
Jag sa till han "rör inte min syster, vi ska dra och äta nu" Syrianen var såklart jätteintresserad av min "syster" så han sa till oss att vi skulle förlaj med till palette och käka gratis pizza OCH VARFÖR INTE LIKSOM? haha nej precis Gratis är Gott som faaaan! :D
Det var inte slut där bara utan han fixade skjuts hem till oss alla, tjockt med nice!!!

Det var min gårkväll! haha :D
PÖSS <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar