torsdag 27 oktober 2011

Bio ikväll!

Hej alla glada, ledsna och neutrala bananer!
Ikväll ska jag och min älskade favoritbanan Olivia gå och kolla på Johnny English, Rebron =)
Vi kommer typ vara ensamma i salongen dock :/ haha men då får man ju en varsin soffa! HAHA

Jag är rätt glad men sliten efter en tuff kväll igår, som börja med förför hemma hos Olivia, sedan drog vi till mysiga Ivy och svepte några öl, sedan drog vi till strömpis!
Så idag är vi lite slitna...
Först sov vi till 13 och låg i sängen till 14. Sen gick vi upp och rökte en "morgoncigg" för det stärker benen, eller? ^^

Vi satt sedan och kollade lite på tatueringar och jag har ni kommit fram till vad jag ska göra! Jag ska göra två manssymboler som sitter ihop på insidan av överarmen... Det kommer bli så himla bra! :D

Mer uppdatering kommer ikväll!
PussHej lilla gula banan! <3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar