måndag 24 oktober 2011

Sjuk :(

Heeejsunshine, hoppas ni har haft det bra på sista tiden för det har jag haft med mina underbara vänner!
Men det har inte bara varit glamour utan jag har blivit förkyld och fått feber, det känns inge kuuuuuuul!

Varför är det så att när man är frisk så vill man vara sjuk nån gång ibland och bara ligga där hemma och softa framför tv:n eller vad man nu vill göra!
Men när man nu som jag har blivit sjuk på riktigt så är det inte alls roligt, bara fördjävligt att knappt kunna andas!
Men när man tänker tillbaka på den tiden som man haft i helgen och så, så går det inte bara att ligga i sin säng och bara tycka synd om sig själv... utan man är glad som om det vore en skitbra dag! ;P

Näää nu orkar jag faktiskt inte skriva mer för är så jävla trött och seg i huvudet, snoret bara rinner och hostar gör man med!
Då är det TE time! ;D



Puss och kram svenne banan! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar