tisdag 25 oktober 2011

Drömjobb! (Göteborg)

Hej alla fina läsare och bananlådor!
Jag har hittat ett av mina dröm jobb!
Det ligger i Göteborg är ett har blivit en samlingsplats för Götebrorgs gaypublik!
Restaurangen förvandlas till en nattklubb på kvällarna och restaurangen/baren heter "Bee Kök & Bar" Där ska jag söka jobb så fort jag slutat skolan! :D
Det känns som om det vore jobbet för mig!

Annars har jag även en liten dröm att jobba i Fiskekörka! Antingen på en av de fina restaurangerna där eller i en fiskdisk ett år för att möta massa människor! Det känns liksom som att det behövs när man har suttit i skolbänken i "hela sitt liv" ^^

Jag har tänkt att jag ska jobba som servitör ett år efter skolan, även fast jag inte går servering så har man ju fått det som man behöver!
Min serveringslärare blev ärligt helt knäckt när han fick reda på att jag skulle gå kök!
Det kändes som om man hade svikit någon men det känns ändå som om att man gjorde det rätta för resten av livet!

Jag har knappt lärt mig ett piss i skolan, och det tror jag inte många andra har gjort heller!

Aja nu har ni fått reda på lite om mina framtidsplaner!
Iaf inom dom 2kommande åren! :)

Pöss och kram svennebanan! XOXOXOXOXO <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar