tisdag 11 oktober 2011

Min vecka (bästa veckan)!


Min vecka kommer bli sjukt bra med utgång imorgon, sen kommer min "kille" på torsdag och då blir det bio (johnny english reborn). På fredag ska vi dra till Gustavsviks äventyrsbad (Nordens största äventyrsbad och badanläggning) och senare på kvällen blir det släktträff med mycket god mat som jag ska laga! =)
På lördag blir det inflyttningsfest och sedan utgång igen med mycket dans! Söndag åker han hem och jag tar nog igen mig halvsovande i sängen xD
Men nu blir det Sverige-Holland och jag hoppas Sverige fförlorar pga att jag har tippat på Holland, dessutom vill jag att Portugal vinner mot Danmark och att Georgien som nu leder sin match mot Grekland håller igen där bak och vinner! ;D

Hoppas er vecka blir awesome med! =)
Bamsekram// Charlie <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar