måndag 10 oktober 2011

Bad hair day (whole day)

Hej alla glada, ledsa, tjejer, killar eller vad ni nu är! <3
I morse(10.12) så ringde min kompis Jennifer och sa att vi börja praktiken kl 12.00. Istället för att gå upp ur min otroligt sköna säng och fixa mig så somnade jag om. Kanske inte det bästa för det gjorde att jag blev en timma försenad till in praktik. Iaf så när jag kom till praktiken så var det en ny praktikant där Moa (tror jag hon heter). Jag fick visa henne hur vi rullar köttbullar och sen när jag hade gjort ett bläck med 8x13st på så blev jag hungrig så jag fick röding att laga mat av. Det blev posherad röding! Min handledare tyckte det var riktigt gott och kastade i sig maten precis som vi alla hade gjort! Efteråt så började jag känna sån otrolig kramp i magen och det var inte alls skönt! Det gjorde så ont så jag var tvungen att gå hem! Det var inge fel på rödingen eller någon av ingredienserna jag använde det som var orsaken till min onda mage var all jävla laktos! Jag är laktosintolerant men jag hade massa grädde, mjölk och smör i matlagningen fylld med laktos... laktosmage+grädde+mjölk+smör=ajsomfan!

Jag han inte fixa mitt hår i morse men så hittade jag min "BAD HAIR DAY" mössa, den är inte snygg på något vis och jag tyckte det var riktigt pinsamt att gå runt med den för jag kände mig som en jävla fjortis men det kanske inte gjorde saken bättre att jag tog kort på det... haha!

Aja men nu ska jag skypa med min Olliee! Jag saknar honom så otroligt mycket så det ska bli skönt att prata med honom!

XOXOXOXOXOX <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar