torsdag 24 november 2011

Älskar praktiken!

Tjenis penis everyone!
Jag säger det bara, jag älskar min praktik till 100% alltså jag känner bara att jag längtar dit som fan!
Ett plus är ju också att det finns en sjukt snygg servitör där, så snygg att jag inte vågade skaka hand med honom och säga, hej mitt namn är Charlie och jag praktiserar här till 16onde december! HAHA
Då förstår ni nog hur snygg han var haha! =P
Han tyckte nog att jag var en dryg idiot som inte vågade hälsa, men och andra sidan så hälsa han inte heller...
Skit samma! =D
Jag får göra så sjukt mycket, idag så fick jag till och med ta hand om förrätterna och efterätterna helt själv, efter att dom visat en gång!
Jag får nya idéer om vad jag kan ha för rätt när jag ställer upp i Årets Kock Elev 2012... Jag är så glad att jag har fått byta praktik plats, så sjukt glad att jag skulle kunna springa fram till min mentor och pussa honom på pannan, HAHA, nej men ni fattar nog hur glad jag är!
Det ända som jag saknar på min praktik är Jennifer som jag kom så himla nära när jag hade praktik på Taste!
Taste är nu sålt och jag frågade henne om det drabbade hennes praktik då svarade hon nej, men serveringschefen hade tydligen sagt när han fick reda på det att jag slutar på en gång! Men vem fan ska hon lära sig av då??? Inte för att han lärde henne någonting eftersom att han inte gav henne några instruktioner till någonting, men dålig stil iaf!
Jag tycker och önskar att hon ska ta sina sista 3 veckor och komma till min praktik, där det är mycket gäster hela tiden!

Usch, inte för att man kan hoppa tillbaka i tiden och så men jag önskar att jag hade haft praktik på Drängen hela tiden, fatta då hur mycket jag hade fått lära mig! Jag får göra grejer här, jag får nya idéer jag skulle kunna laga och jag ansvar! Precis vad jag ville ha redan från början... Det är som att jag drömmer och kommer vakna i helvetet på Taste igen, men då har jag ju iaf fått en härlig dröm! =D

Imorgon så ska jag åka till Borås med min underbara vän Olivia och hennes super härliga familj och på lördag så ska vi åka in till Göteborg och gå på julmarknaden inne i Liseberg, nått som jag alltid har velat göra, jag har hört att det ska vara väldigt mysigt och väldigt mycket Love in the air... så vem vet vem man stöter på där inne!? hehe
Sedan så ska vi nog ut på lördagen en sväng i antingen Göteborg eller Borås, men det får vi se! =D

Nä nu ska jag prata klart med Olivia i telefonen och sedan sova!
För imorgon så ska jag först städa hos min moster och sedan träffa Olivia på hennes praktik och sedan så ska vi dra hem till henne... =D

Aja puss och kram svenne banan, xoxoxoxo löve ya guys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar