söndag 27 november 2011

Under my mistletoe!

Hej alla fina mäniskor!
Nu är det första Advent och jag har blivit kär, inte i en människa utan i Justin Biebers låt Mistletoe!


Låten får mig att tänka, och drömma om den dröm killen som jag vill kyssa själv under min mistel. Jag har aldrig kysst någon under en mistel förut, eller jo det har jag men hur gammal var jag då? Sju typ!
Jag vill få en riktig seriös kyss under misteln detta år, denna jul! Men med vem då? Jo jag har ju en kille på G, jag ser inga problem i att vi kan satsa på någonting seriöst om jag nu kan få förtroendet för honom och lär känna honom till 100%. Ni vet nog vem jag menar! <3

Julen är här och snart får man öppna sin chokladkalender, även om jag inte får någon av morsan längre så får man väll köpa en själv! Nått gott på morgonen ska man väll få? (a)
Men problemet är bara att jag inte kan hålla mig till dagen därpå utan att jag öppnar den dagen innan och bara proppar i mig... Vilken jävla julegris är! Usch HAHA
Äsch nu är jag 18 så nu måste jag bevisa för mig själv att jag klarar av något, visa att jag har blivit lite mognare. Kanske är bra att se om jag klarar av en chokladbit varje morgon och inte två... =D


Aja jag längtar som fan tills på fredag då han kommer hit, om han nu håller det han lovar. Och så ska vi till "Europas största äventyrsbad" Gustavsvik eftersom att han vill dit med mig. Det blir väll en trevlig och rolig date??? <3

Det är även denna fina kille som har tagit denna fina bild! <3

Aja nu så sitter jag och kollar på FC Z och dör av skratt!!! HAHA
Jag vill även tacka mina älskade föräldrar som har städat mitt rum så fint och satt upp min tomtelyckta i mitt fönster. Det är då jag vet att det är jul!
Nu ska jag försöka mitt allra bästa att hålla mitt rum såhär städat och fint... Men hur ska detta gå om dom ska komma och måla om mitt rum snart!? Äsch det löser vi då!

XOXOXO P&K Svenne banan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar