måndag 14 november 2011

Kärleksresa till värmen efter jul

Godmorgon alla fina bananer <3
Så skönt det var med sovmorgon, jag hade ingen aning om att det skulle bli någon heller så jag fick lite, eller ganska mycket panik. Jag kastade mig på mobilen och såg att jag inte hade några missade samtal men 11sms utav ett från min fina jobbarkompis, Jennifer. 4sms var från min fina bubbe i Hindås där han skrev att han ville dra som fåglarna till ett fint och varmt land i vinter, och det ville han göra med mig! =D
Så nu är det bäst för mig att börja spara pengar, jag får dra ner på ciggen och snusa istället för det har jag typ 1stock i frysen av... Coca Cola får jag absolut dra ner på för att 1/3 av mitt studiebidrag går åt det.... Jag får lite mer än 2000kr i månaden att göra av med om man räknar med det jag gör för familjen, går ut med min mormors lilla fjutthund som jag har tröttnat på en aning efter dom 2 eller 3 år jag har gjort det... Städa hos min älskade moster gör jag varje fredag då jag egentligen bara damsuger om hon inte ber mig putsa sina köksluckor eller vad hon kan be mig att göra. Men det som jag gillar mest av allt med fredagens städning är att vi har dem långa pratstunder. Städningen går på mellen 10 och 20 min men jag är där ibland över 2timmar. Vi har så mysigt jag och Eva med massa skratt och prat. <3

Jag tror jag har hittat killen i mitt liv och du betyder allt för mig! Du har allt det jag söker hos en kille du är glad, positiv, utåtriktad, charmig och har humor. Jag blir så glad av att vara med dig och jag saknar dig så sjukt mycket och vi ses om 4a dagar ;D <3
Sen så kanske vi drar utomlands tsm efter jul, om jag nu kan vara duktig och lägga undan några tusen och du också sparar på pengarna... Usch jag saknar dig sjukt mycket och vill bara ligga där på stranden med dig hand i hand <3     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar