tisdag 15 november 2011

Heaven is back på annandagen!

JAAAAAAAA! Äntligen är Heaven tillbaka på annandagen (26/12) och då kommer det riktigt snygga vampyr hunkar som ska gogo dansa och dom kommer inte ha så mycket kläder på sig!!!
Herre gud det kommer bli väldigt hett och sexigt! ;D
Förra gången som var första gången jag var på Heaven så hade både jag och min kompis Joakim (som jag åkte till GBG med) fått en flaska med någon Naturprodukt av en bekant. Det i flaskan skulle ge våra celler dubbelt så mycket syreupptagnings förmåga. Ett ämne som skulle vara bra för att bygga muskler. Varken jag eller Jocke kommer ihåg allt under kvällen men det har såklart med hur mycket vi drack också men skitsamma... aja nu så får man väll lära sig av sina misstag och inte ta emot någonting som jag inte vet vad det är. Jag kommer inte heller ta emot några drinkar om jag inte litar på personen fullt ut eller om jag inte står vid baren och ser vad som är i!
Jag vill inte vara med om det igen och jag vet att man kan ha kul även om man inte dricker en droppe på hela kvällen, självklart har jag roligare med lite alkohol men det har sitt stopp även fast jag kanske inte riktigt vet när jag ska sluta dricka!
Jag antar att man lär sig med tiden. Jag är som sagt inte så gammal än!

JAG VILL BARA SÄGA ATT JAG ÄR SJUKT GLAD ÖVER ATT HEAVEN OF ÖREBRO IS BACK!
och jag tar såklart åt mig äran efter allt mitt tjat hihi! HAHA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar