tisdag 15 november 2011

Morgondagen, klipp klipp?

Hej alla bananer!
Nu ska jag straxt ta min sömntablett för att sussa och krama kudden och fantisera om att det är dig jag håller om för det gör jag om 3dagar! =D <3
Imorgon så börjar jag praktiken klockan 09.00... Det kanske blir en av dom sista gångerna jag behöver gå dit och rulla köttbullar för imorgon så ska jag träffa min mentor kl 12 och prata om hur vi ska göra med praktiken, om jag får byta eller inte och vart jag ska då och bla bla bla... Jag vill inre säga för mycket eller det kanske jag har gjort redan! Aja skitsamma, idag så fick jag iaf nog på stället!
Aja men sen efter att jag pratat med honom så har jag tänkt att jag skulle gå och klippa mig, för nu har det blivit alldeles för långt, jag kan tom sätta upp en toffs i nacken och det ser inte riktigt klokt ut!
Jag hade tänkt att jag skulle klippa så jag har samma frisyr som jag har nu men det kommer vara kort kort i nacken eller bara kortare, det har jag inte bestämt mig för ännu. Den som lever får se som man brukar säga haha!

Ursäkta bilden men det är en av dom som visar hur långt jag har nu xD

Aja men nu ska jag sova!
Sussa gött all idioter och änglar <3
XOXOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar