måndag 7 november 2011

Sömntabletter och nytt liv!

Hej och godmorning everyone!
Sweet dreams are made of this.... Propavan!
Inatt har jag sovit så skönt så det finns inte...! Sömntabletter = <3
Jag tog 2st igårkväll för att kolla om det blev någon skillnad eller om det bara var bortkastat med piller... Det var det bästa som har hänt mig! Att sen liten ha dom svårigheterna jag har haft med att somna då jag har legat i 4-8 timar varje natt och bara ligga där utan att kunna somna, och sen nu så är det så j*vla skööööönt att kunna somna på under 1timma.... Det går inte att beskriva!!!
Det ända som var nackdelen med denna natt var att jag sov så djupt att jag missade mina alarmfan på min mobil så jag vaknade inte när jag skulle. Jag hade sett fram emot att jag skulle ringa min praktik och ge allt jag har där, verkligen visa framfötterna och suga in så mycket information jag kan genom att vara alert och skriva ner allt jag känner att jag behöver veta i en receptbok!
När jag nu sen om ca ett halvår ska söka till årets kock elev inte stå där som en jävla nolla och inte fatta någonting....!
Jag har så stora ambitioner inom denna restaurang värld som ingen annan kan förstå än riktiga super kockar!

Aja men fan nu blev jag hungrig och det var egentligen därför som jag vaknade nyss.... Jag vaknade av att jag var sugen på cigg, chips och coca cola.... HAHA
Men det blir inget med det nu... Jag har bestämt mig för att vända på mitt liv och dra ner på ciggen för att sedan sluta med dom helt! Jag ska träna regelbundet antingen, Aerobic där jag visade riktig stor potential när jag var liten enligt en världsstjärna till instruktör... eller gym eller styrketräning hemma. Idag tror jag att jag ska göra styrka hemma och sen ut och gå för att köpa en liten liten cola! =)

Nu ska jag dra...
Ha det bäst XOXOXOXOXOXO
//Charlie <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar