tisdag 1 november 2011

SJUKT TAGGAD!!!!!

Hej allihopa!
Jag är sååå sjuuuuuuuukt taggad... denna lilla tripp kommer bli så sjukt rolig så det finns inte!
Vi ska bo på ett sjukt finnt hotell, Grand hotell Opera i centrala Göteborg!!! =))

Ikväll så ska jag ta mina sömntabletter runt 21 så jag får den sömn jag behöver för natten!!!
Imorgon så ska vi kolla på Fiskekörka där vi ska köpa lite färska räkor och sen bär det av mot systemet för att köpa en flarra vitt vin!
Jag ska alltså göra någon skagenröra och eller bara käka färska räkor och dricka lite vitt vin!
Sen så ska vi till bee bar och kök för att käka lunch eller vad det nu blir...! :D
FYFAN VAD GLAD JAG ÄR!!!! OCH SÅ KUL VI SKA HA!!! :D

Nu måste jag dra för att gå ut med mormors hund...
Puss hej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar