måndag 21 november 2011

Jag fick ingen luft!

HAHA hej alla nollor haha nej jag bara skojade! <3

OMFG!!! HAHA JAG DÖÖR!
Varför ska jag berätta nu!
Igår när jag var på Ivy med min underbara vän Olivia och även Lana, så satt vi och pratade och diggade musiken, grejen är den att vi var inte den som diggade musiken bäst utan det var en kärring på ca 67 bast och hennes gubbe men världens största bullmagen i världen blev nog väldigt glad för det... det såg ärligt talat ut som att han var gravid i 9onde månaden, för magen stod rakt ut när han satt ner...
Tanten ställde sig iaf upp och började dansa, jag har aldrig i hela mitt liv sett någon roligare dans, tänk er en gammal kärring som försöker vara sexig i sina leopard tights... ja ni har säkert bilden i huvudet!?
Skit samma hon började gnida röven mot gubben som satt där, och hon började knäppa upp hans skjorta så långt det gick innan magen var i vägen... hon lekte strippa ärligt talat! Hon började göra suga av rörelserna framför honom och tog hans hand på ena av sina bröst och då smällde hon till honom på handen och sa något i hans öra, troligtvis stygga gubbe eller någonting... OMG det var bland det roligaste jag har sett... Jag och olivia skrattade tills vi inte fick någon luft och Lana satt där helt shockad!
När tanten och gubben drog där ifrån kom ett par snygga killar och satt sig vid ett annat bord... När vi hade fått lite kontakt med dom så kom kärringen och gubbfan tillbaka... Denna gången värre än någonsin!
Dom satt sig ner i soffan vid bordet nedanför vårat och började kyssas och helt plötsligt så slänger kärringen upp ena benet upp i hans knä och då kommer såklart hans mellan benen på tanten! Herre gud vi fick absolut ingen luft! Han började smeka henne lite försiktigt först men sedan tog han handen innanför leopard tightsen och körde gärnet... Det var inte lite diskret utan fyfan vad han körde! Jag sprang fram till killarna och berättade för dom vad som höll på att hände nedanför vårat bord och dom dog av skratt som med! Herre gud, vad fan höll dom på med!?

När tanten var lite ganska blöt mellan benen, man såg det eftersom att byxorna skiftade lite färg... så tog dom sina grejer igen och drog där ifrån... vi väntade bara tills som skulle komma tillbaka, men det gjorde dom inte sorgligt nog inte :/
HAHAHA JAG DÖÖÖÖÖR!!!

Aja nu hoppas jag att ni har fått ett fint kvällsskratt, men jag hoppas att ni inte tar med tanken till sängkammaren! HAHA

Nu ska jag sova för jag har tagit mina sömntabletter!
Puss och kram svenne banan! <3
XOXOXO löve ya guys!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar