måndag 21 november 2011

Good Feelin!

Oh, oh, sometimes I get a good feeling, yeahI get a feeling that I never never never had before, no no
I get a good feeling, yeah
......



Precis jag har en jävligt bra känsla nu antagligen inför praktiken för det ska himla kul att komma till nya utmaningar! Sen känner jag mig lite duktig sen igår eftersom jag har lite träningsverk, haha!!! =D

Jag är utvilad i hela kroppen också och jag känner att jag har en sån energi nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra... Inte fan tänker jag gå ut och springa för det är nog det värsta som finns, jag kan springa full fart i knappt 500 meter och då har jag blodsmak i munnen i kanske 3 timmar efteråt.... inte okej!

Men vad ska jag göra? hmmm. Ge mig något bra tips tack! =D <3
Jag kan ju inte stå på datastolen och dansa, eller hoppa i sängen till musik för då hoppar jag bara upp i taket... Det gör ju ganska ont :(

Näää hörrni nu behöver jag lite idéer!!! =D

XOXOXO Löve ya guys! <3
MWAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar