måndag 28 november 2011

Min lediga dag!

Tjena tjenixen alla bananer!
Idag har jag haft en helt sjukt slapp dag. Det var så himla nice asså!
Jag sov hur länge jag ville, eller till mormor skulle envisas och ringa 1 gång i minuten halv tolv eller vad klockan nu var... anledningen till att hon ringde har jag absolut ingen aning om. Kanske var det för att ingen svarade... Skit samma!
När jag vaknade så var det första jag gjorde att sätta på lite skön julmusik eller jaa jag satt på Justin Biebers Misteltoe som gick på repet... Och jag ska säga det gör den fortfarande!
Snälla misstolka inte det jag skrev nyss för det höll jag på att göra själv! HAHA =D
Sen så kollade jag mina bloggar som är det första jag gör när jag vaknar och det sista jag gör innan jag somnar!

Igår kväll innan jag somnade så blev jag först jävligt ledsen och förbannad för det var en jävla idiot som anklagade mig för att fuska med bloggandet. Snälla säg mig hur man fuskar jävla äckel!
Varför skulle man fuska för? Man bloggar väll för att få uppmärksamhet och vill veta hur många som läser ens blogg!?
Jag vill bara göra klart för alla, jag fuskar inte. Jag hatar människor som fuskar så varför skulle jag vilja hata mig själv?
Jag ger mig själv ett stort glatt leende i spegeln varje morgon för då får man ett glatt leende tillbaka. Och man älskar sig själv!
Så nu har jag sagt det....
Iaf så när jag var sådär upprörd och förbannad så var det som om någon sände dom finaste och ljuvligaste ord jag någonsin har fått höra av någon. Jag läste det ju iof men jag blev så rörd och det kanske inte är så konstigt när man får läsa kommentarer like this;
"Du är som en ängel, som vakar över alla, gör oss lyckliga genom att läsa din blogg. Du har allt som en kille ska ha, förutom en trogen kille(iaf vad det verkar som)!
Du är den underbaraste av dom alla min dröm!
Hjärtat, du vet att jag finns och vill vara under misteln med dig!
Och låten, så underbart fin. Just like you!
Albin"

Förstår ni varför jag blev så rörd som jag blev? =D


Back on track!
Idag så drog jag upp på stan och köpte mig först en Laktosfri Chailatte som smakade som alla andra Chailattar, Fucking Amazing, det är som att få orgasm i munnen ärligt talat!
Puss till dig som kom på Chailatte! <3
Sedan så drog jag till världens finaste josse och satt mig där, gav henne lite massage och pratade ut som vi brukar göra!
Sedan så trodde jag knapppt mina öron när hon sa; "Jag önskar mig en potatispress så jag kan göra potatismos. Men du, pressar man potatisen innan eller efter man kokar den?"
HAHAHAHAHA jag dog av skratt!!!
Lilla hjärtat vad fan tänker du med ibland? <3
Klart man kokar potatisen innan du pressar den och häller på mjölk, grädde och smör som du har värmt på, sen kan man ju ha nått ägg i för att få den extra slät och mjuk i munnen!

Sedan efter att jag hade varit där i några timmar så var jag tvungen att dra hem och gå ut med hunden...
Nu sitter jag här och degar framför datorn, lyssnar på julmusik och blev jävligt sugen på att laga mat!
Det får kanske bli en liten honungsglaserad julskinka på mitt sätt och lite potatispure till!
Ja det ska jag göra nu!

Fram till jul så kommer jag lägga upp en jullåt varje dag!
Hoppas ni gillar den här!

Ni får gärna komma med förslag till vad jag ska lägga upp för jullåtar!

Puss och kram, svenne banan! <3
XOXOXOXO löve ya guys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar