söndag 20 november 2011

Herregud hur ska detta gå???

Hej alla glada!
Först och främst vill jag säga, GRATTIS VÄRLDENS UNDERBARASTE MAMMA!!! <3
För det andra vill jag säga, jag har panik!
Hur fan ska detta gå???
Första träningen på över 2år för en rökare... OMG jag kommer att döööö!!!
Mamma är ju Aerobic instruktör så det är med henne jag ska iväg och dansa... jag skäms ihjäl! Tanterna på 50+ kommer ha bättre kondition än vad jag kommer ha, jag kommer dö efter 10 min, pinsamt värre!!!
Nu så måste jag fixa mig innan vi drar iväg och jag känner nu, NEJ JAG VILL INTE!!! Jag är för lat ärligt talat...
Men har man lovat så har man och sen så får jag ge en rolig upplevelse för morsan i födelsedagspresent <3

Chingling fettosting!
XOXOXOXO löve ya guys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar