lördag 5 november 2011

Love is in the air?

Hej alla svenne bananer och alla mina läsare från alla länder!
Jag får förhoppningsvis besök från Göteborg ikväll (eller just nu från Stockholm), och det känns så overkligt, men underbart! Jag har nu drömt om denna kille i 2nätter och jag sov med honom för 3nätter sen i GBG... Det är helt sjukt!
Natten vi hade tsm var den absolut underbaraste jag någonsin haft. Dock så kunde man inte känna sig ensam med honom because vi hade min kompis Jocke i sängen med.... Han låg på sin del av sängen medens vi låg där på andra sidan och mös!
Efter ett tag då vi märkte att Jocke hade lite svårt att sova så gick vi ut för att ta en cigg. Eller jag sa att jag var röksugen men vi gick bara ut i korridoren först och strulade lite och pratade om allt och ingenting... Det var så sjukt mysigt!
Hela tiden tänkte jag "hur fan kan jag, få dela en natt med en såååå sjukt snygg kille!?", tanken gick runt i mitt huvud hela tiden... Jag kände någonting äkta och det verkade det som att han gjorde med! Men ett tag kändes det bara som att han lekte med mina känslor. Men sen igår så slog dom tankarna över totalt!!!
Jag messade och frågade om det var bra drag på gayklubben han var på i stockholm, det svaret jag fick tillbaka rörde mig totalt. "ja då, men jag önskar verkligen att du var här med mig. Jag funderar på att boka en biljett till Örebro imorgon och sova en natt hos dig, om det är okay med dina föräldrar... Jag kände äkta känslor när jag var med dig" Hur glad tror du inte att man blir då när man började tvivla ett tag??? Jag trodde jag skulle döööö!

Idag så ska han käka brunch med sin syster och sedan boka en biljett hit. Jag är såå glad och jag hoppas det blir någonting seriöst! Jag har egentligen aldrig drömt om någon och varit svartsjuk som faaan i en dröm! Det var så sjukt jobbigt så det finns inte... Jag hoppas att jag aldrig behöver uppleva det i verkligheten heller mer än jag redan gjort! <3

Aja men nu så måste jag städa hela mitt rum, byta lakan och börja rensa för  renoveringen av mitt rum som ska bli snart! =)  <3

XOXOXOXOXOXOXO <3
MWAH// Charlie <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar