onsdag 23 november 2011

Nya praktiken!

Tjenis penis Jan Banan,  svettisgaste arbetaren i stan din volvo går fort och du har egen villa, har frysen full av korv för att ikv ska du grilla!

HAHA Tjenare alla härliga besökare!
Förlåt att det inte blev något bloggande igår men jag hade fullt upp hela förmiddagen med sjukhusbesök och allt vad det var... Jag var klar iaf vid 13.40 tiden...!
På eftermiddagen kl 15.00 skulle jag vara på min nya praktik Drängen, en härlig krog med riktigt riktigt hög klass på maten, kockarna har sjukt mycket kunskap och det känns bara rätt allting där! Jag är så sjukt glad att jag fick byta dit för att jag har redan gjort mer än vad jag gjorde på Taste, nä men nästan iaf... och då lagar dom godare mat och har bättre standard än vad Taste har! =D
Aja igår så när jag skulle gå till Drängen så hade klockan iaf hunnit bli 14.45 så jag skulle vara på praktiken på en kvart och det ligger på andra sidan stan. På vägen skulle jag även stanna förbi hos min finfina kompis josse och hämta mina hörlurar och köpa världens godaste kaffe latte med vaniljsmak, för det var ju så himla kallt och jag ville ha nått varmt! =D
Aja ni kan väll förstå själva att jag är jävligt sämst på att hålla tider och sånt där. Inte ens på första dan kan jag komma i tid. Skäms på mig själv!

Aja sen när jag kom dit så fick jag en liten guidad tur genom restaurangen och bla bla bla.... Jag kommer inte ihåg allt, man lär sig eftersom, eller hur? =P
Sen fick jag bland annat smaka en super god delikatess, Friterad Göskind som är den finaste biten på Gösen! Inte många som vet... Väldigt många restauranger tar ut sina filéer av fisken och  slänger resten eller kokar en buljong av det! Men snälla människor släng för allt INTE kinderna!!!

Nä nu blev jag väldigt pömsig såjag ska vila lite innan jag ska ut med hunden om 1 timme... -.-
Sen blir det sömntabletter och fit for fighting tomorrow <3

PUSS och KRAM svennebanan! XOXOXOXOXO <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar