torsdag 17 november 2011

Drängen Charlie med ny frisyr!

Hej alla rumpnissar och pigor!
Idag så skulle det vara sista dagen jag var på praktiken men efter igår kväll kl 23.20 då vi ännu inte hade fått reda på om vi skulle komma dit idag eller om vi var lediga så fick jag nog och bestämde mig att det blir ingen sista dag där. Jag vet inte hur många gånger vi har tjatat om ett schema för varken jag eller Jennifer mår varken bra av att inte veta långt innan....
Aja men skit samma nu så ska jag byta praktik som börjar på Tisdag. Jag ska bli drängen Charlie... med andra ord så ska jag praktisera på restaurang Drängen! =)
Jag börjar där på tisdag men innan jag kan släppa Taste så måste jag ringa och säga att jag ska byta, JAG HAR PANIK, för bland det absolut jobbigaste jag vet är att ringa folk och speciellt i dessa lägen... inte för att jag har varit med om det förut men usch det är riktigt jobbigt!
Det värsta som även är det ända jobbiga att lämna praktiken är att lämna min nya och älskade kamrat Jennifer som praktiserade där med mig! I will miss you bby <3

Nä nu ska jag samla mod och ringa, sen blir det att städa hela fucking rummet tills imorgon då världens finaste och underbaraste kille kommer hit!

PUSS LÖVE YA GUYS XOXOXOXO <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar