lördag 26 november 2011

Bilolycka och Liseberg!

Hej allihopa, dagen har varit skitrolig och chockerande!
Vi har varit med om en hel del innan vi hamnade på mysiga och regniga Liseberg!

Dagen började med att jag gick till droghandeln, kändes ju jättebra att köpa laktospiller där, HAHA!


Sedan så drog vi till en butik som hade rea, en tjej/tantbutik så jag hittade ju inget...! =P
Efter det så skulle vi dra och käka sushi och friterade jätteräkor. Det var första gången jag åt sushi och det var helt okey, men dom friterade jätteräkorna var dom godaste jag har ätit i hela mitt sketna liv, sååå goda!!!


Efter att vi hade käkat så  skulle vi dra till ett outlet, vi körde fel och hamnade på en butik som hade rea på ramar och grejer!
Så vi bestämde oss för att åka och leta efter det riktiga outlet.... Men när vi kom till korsningen där vi skulle svänga av så kommer det en bil i full fart och smäller rakt in i bilen som åkte framför oss! Bilen som blev på körd åkte rakt ner i ett diket, och den andra bilen rök som faaaaan!
Tyvärr så såg jag inte vad som hände för jag var inne i mobilen och skickade sms till en person!
Men när det rök så mycket som det gjorde från bilarna så trodde vi att det brann i bilen som rök, så vi sprang ut för att rädda folket! Men tack gode gud, det gjorde det inte... Det var krock kuddarna som rök!
Vi blev första vittne för brottsplatsen men jag hade ju inget att säga för att jag är den jävla mobil nörd jag är....

AA, som ni fattar så kom ju inte till outletet som vi letade efter, men ett liv är mer värt för mig, även om jag inte vet vem människorna är, så jag skiter i dom världens finaste märkes kläderna kläderna man kanske kunde få för dom billiga pengarna i världen...!
Det kanske bara är jag, jag vet inte... så tänker dom inte i kina iaf! Usch för dom!

Aja iaf så fick vi skita i outlet för att klockan blev för mycket när vi kunde lämna platsen så vi drog till Nordstan först och kollade där innan vi drog vidare till Liseberg och gick på julmarknaden, där vi hade bestämt träff med Ian, den fina och underbara killen som ger alla ett gott skratt.... Trevligt att jag fick träffa hans syster och hennes dotter med!
Sen träffa man ju en tvilling till mig som jag red på! HAHA


Innan vi drog hem från Liseberg så tog vi en öl på tyrol. Där ifrån och tills vi kom in i bilen lekte jag så fjollig som det bara gick. Vi satsade på ett chockladhjul det sista vi gjorde. vi hade 16 av dom 20 brickorna och tror ni att vi van? Driver du med mig eller??? Hur fan kan man vinna på ett lurendrejeri hjul. Jag lovar att det är något lurt med chockladhjul på Liseberg! Och alla i familjen Karlsson dog av skratt när jag var så fjollig som det bara går, herre gud dom som hade hjulet kollade på mig som att jag vore helt jävla hjärndöd, som jag kanske är men ändå!
Jag älskar att driva med folk har jag märkt och det funkade ju skitbra, eftersom jag klarade för en gång skull kunde hålla mig för skratt! =D 

Nu är vi hemma och värmer våra frusna och trötta kroppar, vissa har redan somnat, men det kanske inte är så konstigt med tanke på vilken dag vi har haft!

Aja nu är bloggandet klart för ikväll!
XOXOXOXO I löve ya guys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar