söndag 20 november 2011

Ivy sen Frimis med världens bästa Olivia!

Hej alla barn nu är barnprogrammen slut och jag ska fixa mig för en nykter utgång ikväll!
Tidigare idag så hakade jag ju på mamma till hennes Aerobic, jag kan säga såhär.... Det var skitkul men jag kände mig lite som en efterbliven mupp, kanske mitt riktiga jag men vad är det för fel på det? Nej absolut ingenting! =D
Aerobicen börjar redan sätta sig i kroppen, alltså jag börjar bli lite seg och trött, eller inte lite utan ganska mycket... men vad gör man då? Inte sätter jag mig i soffan och degar, nej jag drar och dansar hela natten lång för imorgon är jag ledig! =D
Jag ska nu bara fixa i ordning mig inför kvällen, jag tänker ju inte gå ut som en mupp i ett par mjukiskläder utan det blir nog ett par ljusa chinos och ett mörkt linne eller t-shirt...

Aja nu måste jag skynda mig lite här om jag ska vara snabb som Olivia sa!
Här kommer en bild på oss två från utgången sist... <3
XOXOOXOX löve you guys! MWAH<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar