tisdag 8 november 2011

Jag är vad jag är!


Precis vad dom sjunger så är jag vad jag är, jag vet inte vad som är fel men jag vet vad som är rätt...
Jag kan inte mer än vad jag gör och det får folk ta precis som dom vill... Min familj betyder mest för mig, sen mina underbara vänner. I min familj så räknar jag med mina närmsta vänner för dom betyder minst lika mycket för mig som de övriga i familjen! Jag älskar de som älskar mig och tar mig för den jag är. Ni som hatar mig och inte tar mig för den jag är är bara små äckliga idioter...!

Jag ser mig själv som de flesta gör... Jag är en trevlig, spontan, omtänksam och kärleksfull som vill alla det bästa! Jag vet att massa personer har det förtroendet för mig så att de kan berätta exakt vad fan som helst för mig utan att det kommer vidare till en ända person...! Det känns väldigt bra att folk kommer till mig i alla olika former, ledsna som glada, för det bästa jag vet är att hjälpa folk så mycket som jag kan, om det är genom att prata så fine. Det förtroendet är inget som man får över en natt utan det byggs upp som allt annat...

Med detta inlägg så vill jag tacka alla fina människor som jag har runt om kring mig... XOXOXOXOXO <3
Puss och kram gula banan! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar