söndag 20 november 2011

"Nakenbilder på mig i bloggen"

Hej och välkomna tillbaka alla underbara läsare!
Först och främst vill jag tacka alla er som skickar så snälla brev till mig där ni skriver att ni gillar min blogg och tycker den är super skön! Tack så hemskt mycket, jag blir verkligen super glad varje gång jag får dessa brev, det gör det bara ännu roligare att skriva!

Men idag fick jag ett fanbrev där det stod såhär;
"Hej sötis ;) Jag gillar din blogg! Vill du lägga upp nakenbilder på mig där? Jag vet ju att det inte är någon sexblogg du har, men lite naket kan man väl lägga upp?
puss<3"

HAHA jag fick en shock och visste inte riktigt vad jag skulle svara... Men jag svarade såhär;
"Hej, tack för att du gillar min blogg, om du betalar bra så ska du se att det inte skulle vara några problem att lägga ut någon bild"

Men herre gud vad fan är bra betalt då??? HAHA
HJÄLP!!!!

På bilden är det verkligen inte jag, en bild från internet...
XOXOXO löve you guys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar