måndag 7 november 2011

Min nya karriär!?

Hej alla bananer!
Dom senaste dagarna så har jag börjat tänka på mitt liv och sett att jag måste börjaa träna, jag hatar att träna men älskar att dansa, så varför inte kombinera det med träning? Aerobic!
Min mamma är aerobicinstruktör och är riktigt bra på det. När jag var fyra bast så var hon på en aerobicmässa i Stockholm där jag tydligen blev sedd och fick ett erbjudande...
Jag sprang längst fram till scenen där de största och bästa instruktörerna fanns med huvudet och kroppen mot dansarna som att det var jag som var den lilla instruktören. Det var där jag blev sedd av en av världsartisterna som hade en barngrupp i USA. Efter passet så kom hon fram till min mamma och pappa och avundade mig, hon ville ha med mig till USA och göra världsartist inom aerobicen för hon hade aldrig i hela sitt liv sett en mer begåvad unge än mig. Jag slog hennes barngrupp med hästlängder, jag som aldrig hade tränat aerobic på riktigt utan bara lekt häst när mamma hade avslappning på sina pass där jag hoppade liksom över tanterna och gubbarna som hinder... PINSAM UNGJÄVEL rent ut sagt... :P
Men jag har nu på sista tiden tänkt på det hon hade sagt till mamma och pappa, jag som älskar att dansa men hatar att träna kanske kan se det som ett roligt sätt att bygga mina muskler och kanske får den där efterlängtade kroppen som jag drömmer om... Jag har koll på hur man ska käka så det ska nog inte vara såna jätteproblem att bygga dom musklerna, jag har takt känslan i blodet och jag är en jävel på att dansa. Så nu ska jag ge det en chans och så får vi se vart det leder!
Kanske blir jag den där världsstjärnan som hon hade sagt att jag kunde bli, vem vet!? Jag tycker det är värt att ge det ett godhjärtat försök, men det får bli inom en snar framtid!
Inte riktigt nu iaf för nu har jag tagit mina sömntabletter och ska lägga ifrån mig min dator. Imorgon så ska jag verkligen ge allt jag har på min praktik och suga in all information som finns att ta!

XOXOXOXO Sov så jävla nice, det ska jag göra, jag ska drömma om dig min fina bananfluga! <3
PUSS OCH KRAM SVENNEBANAN <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar