lördag 19 november 2011

Vilken kväll...!!!

Tjena tjenixen på er alla bananer!
Igår var jag och några av mina fina vänner ute på Strömpis, det var 100% Party, och det var det verkligen! Vilket drag... Bästa på länge! ;D
Däremot så märker man att fler och fler vet vem jag är och det är ju kul iof men folk som är fulla är inte så diskreta direkt! Pekar och säger "Nej men det är ju han, han bloggarbögen" haha! Jag skulle mer uppskatta om ni kom fram och prata med mig istället för att bara stå och glo eller gå förbi och nypa mig i arslet... Igår var det över 10ggr jag blev nypt och klämd på arslet. Inte okey, bara för att jag är Gay så tycker jag inte direkt om det...!
Behave yourself plz!

Utöver detta så var kvällen helt lyckad, jag träffade några gamla polare och det är ju alltid kul! =D
Det blev mycket dans och dricka med dom fina, däremot så saknade jag min sjukling som inte kunde komma ner denna helg heller... <3

Äsch jag är så bakis så jag pallar inte skriva mer... Nu så ska jag kolla vidare på herrarnas skidor som min syster var så snäll och tejpa in till mig när jag låg och sov...  =D
Grattis Charlotte Kalla för andraplatsen bakom den dopade apan Björgen!

HEJA ALLA SVENSKA GUBBAR NU! =D

XOXOXOXO My lövly babes <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar