lördag 12 november 2011

Musslor och vitt vin ikv!

Hej banankontak!
Ikväll så blir det mina extremt goda  musslor med ett eller kanske två glas vitt. Frågan är bara med vem jag ska dela detta med!?
Jag kanske drar över till min fina och underbara syster och lagar detta, annars så blir det med en underbar vän! ;D

Just nu kollar jag på längdskidor, den nationella premiären i bruksvallarna och det ska bli intressant och se om Marcus Hellner kan slå den största inom skidsportens värld, Petter Northug redan i premiären!? Frågan är bara  hur mycket det spelar någon roll inför nästa veckas världscups premiär? Just wait and see...

Nä men nu så måste jag städa köket här hemma innan jag ens kan börja laga nått nytt för nu börjar jag bli lite hungrig =)

Puss kram svenne banan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar